Ofte stillede spørgsmål
Oftest stillede spørgsmål i forbindelse med gavekurve, forsendelse m.m.
Hvis du ved en fejl har indtastet forkerte oplysninger, bedes du omgående kontakte os ved at sende en e-mail med dit bestillingsnummer til info@gourmetshop.dk. Skriv venligst, hvad der skal rettes. Herefter vil du inden for normale arbejdstider modtage en bekræftelse på din rettelse.
Som erhvervskunde har du mulighed for at betale med kreditkort, EAN og faktura.
I samarbejde med Postnord, levere vi i hele Danmark. Vi har valgt Postnord som samarbejdspartner, da vi oplever Postnord, at være dem som passer alle bedst på gavekurve og pakker. Efter aftale, tilbyder vi (dag-til-dag) personlig udbringning i hele Aarhus. Der kan forekommer et tillæg for dag-til-dag udbringning. Vi leverer også i hele Skandinavien, EU og resten af verden. Dog efter aftale.
Vi tilbyder ikke levering på bestemte datoer. Der findes endnu ingen fragtfirmaer i Danmark, der kan tilbyde en sådan løsning til en pris på 49 DKK eller mindre. Dog kan vi anføre på pakken, at den først må åbnes på en bestemt dato. Vi gør selvfølgelig alt, hvad vi kan, for at imødekomme dine ønsker. Ved levering i Aarhus kan vi tilbyde dag-til-dag levering efter aftale. Dette er dog kun muligt ved forespørgsel, da der kan forventes en ekstra betaling for denne service. Under normale omstændigheder er leveringstiden i hele Danmark 1-3 hverdage. I højsæsoner som påske og jul er leveringstiden i hele Danmark 1-3 hverdage. Ved yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakt os på info@gourmetshop.dk
Vi bestræber os på at afsende ordrer så hurtigt som muligt. Vi afsender fra mandag til fredag. Når din bestilling er gennemført, vil du modtage et sporingsnummer via e-mail. Hvis du har et specifikt ønske om en dato for afsendelse, kan du blot angive dette i bemærkningsfeltet ved kassen.
Danmark ‑ pakkeShop: DKK 39,-
Danmark ‑ privat: DKK 49,-
Danmark – erhverv: DKK 49,-
Skandinavien: Efter aftale
EU: Efter aftale
Andre lande: Efter aftale